A cumparat o Dacia Spring gata lovita si reparata – Pe Facebook, exista deja o comunitate destul de generoasa de posesori ai primului autoturism full electric sun brand local. Grupul respectiv are aproape 10.000 de membri, nu stiu daca toti sunt posesori sau mai sunt si intrusi.
De fapt, sunt si intrusi si eu ma numar printre ei. Nu am de gand momentan sa-mi cumpar o masina de genul acesta dar imi place sa vad ce se intampla cu ea, daca posesorii sunt multumiti, ce probleme apar, etc. Pana acum, mi-au atras atentia 2 postari ceva mai interesante.
Dacia Spring noua si lovita
“Am ridicat mașina în urma cu puțin timp, din păcate am preluat mașina cu o problema pe usa din spate stânga, este o diferență de nuanță, cred ca mașina a fost revopsita, se simte la atingere ca este gazata.Daca notam acest lucru pe procesul verbal nu mai puteam ridica mașina.
Am preferat sa ridic mașina și sa fac aceasta sesizare prin mail către Dacia fiind o cale de mijloc și un risc pe care mi-l asum.”
Asa suna postarea respectiva, una care a adunat foarte multe comentarii. Majoritatea spun ca sub nicio forma nu ar fi trebuit sa ridice masina in conditiile date. Probabil ca au dreptate, este pana la urma inadmisibil sa cumperi o masina noua si sa ti se livreze ceva aparent revopsit!
Problema cred ca tine de acel dealer, nu prea l-as acuza pe posesor ca a ridicat-o (poate sunt unele amanunte necunoscute). Dar tu ca dealer, cum sa-ti permiti sa livrezi o masina revopsita in acest mod? Adica se vede clar din poza postata pe Facebook!
Problema este la usa din spate si in mod clar se vede o diferenta de culoare, posesorul spune ca ar fi si gazata. Este ceva complet aiurea si repet, nu stiu cum acelm dealer a avut un asemenea tupeu. As fi inteles daca acel client ar fi fost informat din timp despre problema respectiva, dar vad ca nu a fost asa. sursa
S-a dus sa ridice Dacia Spring si a gasit-o fix asa. Mai grav este ca acel client nu a completat in procesul verbal problema constatata, spune ca nu ar mai fi putut sa ridice masina daca ar fi facut-o. Acum ramane de vazut cum o scoate la capat si daca o va putea repara pe garantie sau nu pe banii lui. Dar ramane acel sentiment de masina reparata si vopsita de noua.
Dacia Spring – butoane decojite
O alta problema mi-a atras atentia. Se semnala faptul ca butonul selectorului se decojeste, ar fi vorba despre stratul respectiv de vopsea (nu vred ca este aluminiu acolo). Si din poze se vede clar despre ce este vorba, respectivul spune urmatoarele:“1 luna si 1500 km. Foarte incantat de masina, cu toate minusurile ei. Cum am mai spus, raportul calitate pret e foarte bun, iar pentru o masina strict de oras, e excelenta.Azi insa e prima dezamagire. “Cromul” autocolant s a strans, de la frig probabil. Groaznic.”
O problema destul de urata, mai ales ca apare la o masina noua. Acest gen de comportament il vedem atunci cand pe butoane curge solutia cu care sunt umplute acele odorizante sau daca stergem noi cu ceva solutii mai nepotrivite.Dar omul spune ca nu a curs odorizant, nu a spalat-o in interior si nici nu a intrat nimeni in masina fara ca el sa stie! Ciudat!