Renault anunță că noul său logo, dezvăluit în premieră cu ajutorul conceptului electric Renault 5, va fi introdus gradual pe toate modelele din gamă, până în 2024.
“Renaulution”, noua strategie prezentată de Renault în luna ianuarie, a venit și cu o schimbare de logo pentru constructorul francez.
Celebrul “romb” a fost actualizat pentru a reflecta evoluția companiei în noua eră a electrificării. Designerul Gilles Vidal spune că noul logo a primit reacții publice foarte bune la momentului prezentării lui Renault 5 Prototype, astfel că producătorul a luat decizia să-l lanseze pe toate modelele de serie.
Astfel, până în 2024, toate modelele Renault vor utiliza noua emblemă a companiei.
Primul “romb” sau “diamant” a apărut pe o mașină Renault în 1925. Ulterior, acesta a mai suferit schimbări în 1946, 1959, 1972, 1992, 2004 și 2007. Ultima modificare a logo-ului Renault s-a produs în 2015.
Via Renault