Camion românesc, cu un milion de kilometri, fără asigurare și cu tahograf „măsluit”, reținut de poliție

Polițiștii germani au fost complet uimiți când au verificat un camion, marți de dimineață, pe autostrada federală 304, în apropiere de Traunstein. Înmatriculat în România, TIR-ul avea peste un milion de kilometri parcurși, scrie portalul de știri Cheimgau24, editat de OVB-Heimatzeitungen.

Polițiștii au recunoscut camionul pe șosea și și-au amintit că în toamna anului trecut mai verificaseră autotrenul și descoperiseră atunci că dispozitivul de control CE fusese manipulat. Așa că au tras și acum camionul pe dreapta pentru un nou control. Pentru agenți a devenit foarte repede evident faptul că bătrânul MAN nu era în ordine. Defectele tehnice constatate la capul tractor, care nu mai era nou, o spune kilometrajului său imens, de peste un milion de kilometri parcurși, s-au dovedit a fi problema cea mai mică. După o scurtă verificare, oficialii au putut vedea că TIR-ul nu a fost înregistrat de câteva luni pentru transport marfă și rula fără asigurare de răspundere civilă.

Viteza maximă permisă pentru camioanele grele de peste 7,5 tone a fost, de asemenea, depășită semnificativ de mai multe ori.
Mai mult, șoferul iranian în vârstă de 55 de ani, care este și directorul general al companiei de expediție din România, nu a putut prezenta o licență valabilă pentru transportul comercial de marfă. În cele din urmă, ca parte a controlului respectării reglementărilor sociale, oficialii au trebuit să ia act de faptul că directorul șofer întrerupea sursa de alimentare a tahografului camionului său în unele secțiuni de drum, pentru a preveni înregistrarea corectă a timpilor de conducere, care în unele cazuri erau în mod clar prea lungi, și, astfel, a timpilor de conducere aferenți pentru a acoperi încălcările legii.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată.