Nu este nicio pacaleala de 1 aprilie, Dacia Duster a devenit Dacia Summer, iar modirifarile pe care le-a primit SUV-ul au transformat-o intr-una dintre cele mai atractive masini. Duster tocmai a devenit un cabrio coupe!
Pare greu de crezut, insa Dacia Duster a devenit un cabrio coupe si a primit un nou nume, Dacia Summer! Vorbim despre un SUV deosebit, care transforma masina standard intr-un vehicul demn de riviera franceza. Atentia la detalii ne-a facut sa va prezentam si voua acest model astazi, asa ca haideti sa vedem ce aduce nou.
Ce noutati aduce Dacia Summer, versiunea decapotabila a lui Duster?
Ei bine, poate ce mai mare schimbare este lipsa acoperisului, care fac din aceasta masina un SUV cu totul special. Designul masinii este inspirat de sezonul estival si vine cu cateva elemente imprumutate de la barci, cum ar fi lemnul, similar cu cel vazut la modelele decapotabile de la Rolls-Royce.
Compania responsabila de acest prototip este AutoK9, iar daca nu va este cunoscuta, o sa va spunem ca ei sunt in spatele modelului decapotabil Dacia Logan. Se pare ca oamenii au o oarecare problema cu acoperisul masinilor si sincer, ne bucuram enorm, pentru ca e o dovada ca in Romania avem multe persoane creative care vin cu ceva nou!
Conform AutoK9, caroseria modelului Summer a fost inlocuita complet, iar sistemul electric a fost adaptat si el noilor nevoi. Marea provocare a constituit-o sistemul de inchidere a portbagajului, insa experienta acumulata la modelul Logan decapotabil si-a spus cuvantul si in acest caz.
Interiorul este demn de o companie producatoare de automobile de lux si dupa cum vedeti din poze, Dacia Summer vine cu scaune si bord imbracate in piele albe si podele decorate in stil nautic. De asemenea, Summer a primit un nou set de jante care completeaza perfect designul exterior.
AutoK9 spune ca modificarile aduse masinii au costat peste 30.000 de euro, iar transformarea masinii a durat patru luni.
„De la bun inceput ne-am propus ca modificarile aduse caroseriei sa pastreze caracteristicile modelului Dacia Duster, intocmai pentru ca voiam sa realizăm o adaptare functionala a acestuia, pastrandu-i esenta. Astfel, chiar daca ar fi fost mai simpla inlocuirea unor elemente, in unele cazuri, noi am ales sa investigam si sa incercam diferite variante, astfel incat orice roman sa poata recunoaste, cu usurinta, varianta originala a masinii”, spune Eugen Lungu, Director General AutoK9.
„Service-ul nostru este specializat in repararea autoturismelor avariate si de a le reda infatisarea obisnuita, indiferent cat de grava a fost dauna. Totusi, in cazul Duster Summer am vrut sa depasim orice bariere si nu doar sa ii redam aspectul obisnuit, ci sa o aducem la nivel de arta. A fost o provocare pentru noi, insa ne-am dorit ca povestea transformarilor modelelor autohtone sa continue”, a adaugat Eugen Lungu.