Eşec ruşinos pentru noul Corvette: motorul supercar-ului a cedat la doar 90 km parcurşi!

Odată cu lansarea noii generaţii supercar-ul Corvette a celor de la Chevrolet a păşit într-o nouă ieră, în liga sportivelor cu motor poziţionat central, pentru prima dată în istorie. Acest lucru a promis experienţe mai savuroase şi performanţe comparabile cu cele oferite de renumitele sportive italiene, dar Corvette a menţinut, totuşi, preţul raţional pentru americani, de doar 60,000 dolari. Dar care este costul acestor metamorfoze? Un posesor de Corvette C8 nou-nouţ a simţit-o pe propria piele.

Din showroom şi până la service fericitul proprietar a parcurs doar 57 mile, echivalentul a 91.7 kilometri, când motorul, situat imediat după habitaclu, a cedat complet. Maşina nu i-a mai rezervat şanse să mai pornească la drum şi, fireşte, a fost transportată la service, unde atât posesorul maşinii, cât şi angajaţii, aveau să fie şocaţi de ceea ce vor descoperi la interiorul unităţii de propulsie, benzinar V8 de 6.2 litri, de altfel!

Motorul s-a autodistrus la acest parcurs infim, defectul survenind la interiorul cilindrilor, toate pistoanele fiind distruse, iar asta la parcurs mai mic de o sută de kilometri. La rândul lor, cei de la Chevrolet au anunţat că cunosc despre problema depistată, invocând un defect la nivelul arcurilor supapelor de admisie. Ei bine, acest lucru oricum pare ciudat în contextul în care motorul respectiv se instalează sub capotele altor sportive din cadrul General Motors. De menţionat, că acest defect nu este singurul cu care s-a ciocnit Corvette C8 din momentul lansării sale. Mai devreme numeroşi posesori raportau defecte la nivel de cutie de viteze, asamblare, sau la lacătul capotei. Problema motorului doar vine să suplinească lista provocărilor destinate rezolvării pe parcursul următorilor ani de producţie.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată.