La fabrica Autocamioane Braşov ( fostă Steagul Roşu) se produceau înainte de 1989 autocamioane, autobuze şi autoutilitare.
Un model mai puţin cunoscut este Dongfeng-Roman, un autobuz diesel pentru transport persoane produs special pentru China.
Acesta era rodul unui parteneriat cu uzina Dongfeng Motor Corporation. Românii au trimis câteva zeci de astfel de autobuze în China. Producţia lor a încetat la fel de brusc cum a fost demarată producţia. Doar câteva zeci de unităţi au ajuns pe străzile din China, conform promotor.ro
Şi Rocar București, denumire adoptată din 1993, ca succesoare a întreprinderii Uzina Autobuzul București (UAB), a fost una dintre cele mai productive companii din România. La Rocar se fabricau autobuze și uzina era deținută de Statul Român. În mod ciudat însă, puțin sunt cei care știu că primul autobuz românesc nu a fost fabricat la Rocar, ci la uzina Vulcan și s-a numit M.T.D.’
Constructia de autobuze a început în anul 1956, prin fabricarea primului autobuz de tip M.T.D.’ (Mao Tze Dun), acesta fabricandu-se în serie din anul 1955 la uzina Vulcan’ din Bucuresti.