Lansarea DACIA 1300, renașterea unui simbol.L-a readus la viaţă un student român, și este acum o masină modernă.

Cum ar suna acest titlu?Minunat, am spune noi, si chiar ne-am dori sa il vedem pe bune.Insa precum s-a intamplat si cu ARO Camarad, al studentilor ieseni, din pacate in tara noastra nu se pune accent pe valori, iar aceste lucruri sunt lasate in uitare.

Pacat este ca, ca pe multi dintre ei ii pierdem in defavoarea celor de peste hotare, care apreciaza mult mai mult atat din punct de vedere talent, cat si financiar astfel de oameni. Poate ca ar trebui sa incepem sa ii apreciem si noi la adevarata lor valoare, si sa-i ajutam sa creasca si sa se dezvolte la noi in tara. Putem incepe cu o distribuire.

Care sunt oare interesele care lasa acesti oameni care reprezinta viitorul Romaniei pe dinafara?
Un astfel de talent este Alexandru Maris !
Un proiect exceptional este Dacia 1300 Concept. Batrana noastra masinuta capata un nou aspect cu linii clasice care sa ne aminteasca de vechiul design combinate cu cele agresive moderne.

Proiectul a fost initiat de un student de la Facultatea de Design de Produs si Mediu, Universitatea Transilvania din Brasov.Alexandru Bogdan Mariş a fost dintotdeauna pasionat de maşini, lucru care l-a motivat în ultimii ani în încercarea de a se afirma în lumea designului auto. Tot el a realizat proiectul Dacia Logan Coupé.

“Am hotărât că trebuie să îmi adun toate cunoştinţele în materie de design auto şi modelare virtuală într-un concept mult mai bine gândit şi pus la punct. Astfel au apărut primele idei pentru o readucere la viaţă a celebrei Dacia 1300, un proiect care avea să se întindă pe o perioadă de 3 ani“, spune Alexandru, conform promotor.ro.

“Dacia 1300 Concept are la bază clasica Dacia 1300 produsă la Mioveni în anii ’70. Am păstrat toate elementele de pe maşina originală: elementele cromate, grilele, forma farurilor şi a stopurilor, amplasarea buşonului de benzină. Am îmbinat chiar şi jantele într-o maşină nouă, maşina care şi-ar dori să se plaseze în clasa de lux, printre modele ca Audi A7, Mercedes S-Klasse şi ajungând chiar până la Porsche Panamera“.

El a propus ca Dacia 1300 sa aiba 5,1 metri lungime si o latime de 2 metri. Bancheta din spate se transforma in doua scaune separate conferind astfel mai mult spatiu interior.(sursa:promotor.ro, tot creditul photo si sursa articolului atelierului lui Alexandru Maris! Multumim pentru viziune Alexandru)

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *