Un șef teritorial de la Inspectoratul de Stat pentru Controlul în Transportul Rutier (ISCTR), fost director în cadrul inspectoratului, s-a suspendat din funcție, timp de un an, pentru a transporta motorină în Ucraina, după ce a-nceput războiul în țara vecină.
Recent, acesta a fost prins fără documente de colegii de la ISCTR și i s-a confiscat camionul, dar la scurt timp a redevenit inspector de trafic, el fiind acum cel care-i controlează pe șoferi, în București și Ilfov. Șeful lui a confirmat, pentru Jurnalul, că știa care este situația acestui inspector de trafic, iar ancheta în cazul său a fost deschisă abia acum, după ce ISCTR a primit o solicitare de clarificări pe această speță.
Papa George a lucrat ca șofer de camion, apoi a ocupat funcții de inspector șef în cadrul Inspectoratului de Stat pentru Controlul în Transportul Rutier (ISCTR), consilier și director în cadrul Autorității Rutiere Române (ARR), din 2019 până în primăvara anului trecut, când a plecat din poziția de inspector teritorial ISCTR, pentru a conduce cisterna de motorină, pe relația România-Ucraina.
Jobul de șofer pe cisternă ar trebui să fie mult mai bănos decât cel de inspector teritorial la ISCTR, din moment ce Papa George a ales să se suspende din trei în trei luni, timp de aproape un an, pentru a reveni la meseria sa de bază, cea de șofer de camion. Surse din ISCTR au declarat, pentru Jurnalul, că inspectorul ar fi intrat mai întâi în concediu medical, timp de trei luni, din martie 2022, apoi s-a suspendat pe perioade de câte trei luni, până a fost prins la volanul cisternei de motorină, în Moldova, fără documente, iar cisterna i s-ar fi confiscat din cauză că nu avea actele în regulă. Actualul șef direct al lui Papa George, Tudor Claudiu Nișulescu, a confirmat, pentru Jurnalul, mare parte din ceea ce au declarat sursele noastre din cadrul ISCTR.
Citește în continuare pe jurnalul.ro