Edy Internaţional Spedition – companie de transport care în 2008 ajungea la un parc auto de peste 1.000 de camioane, pentru ca în 2012 după dispariţia fondatorului să intre în insolvenţă – revine pe piaţa de transporturi şi se concentrează pe rutele externe, unde un camion poate genera venituri de aproape un euro per kilometru.
Veniturile sunt aproape duble faţă de rutele interne, conform calculelor ZF făcute pe baza informaţiilor din piaţă.Compania a înregistrat afaceri de peste 3 mil. lei, în creştere putenică faţă de anul 2019, când activitatea sa era la un nivel extrem de scăzut, iar administratorul transportatorului spune că pregăteşte EDY de „noi investiţii sau investitori“.
Compania de transport Edy Spedition, care a intrat în insolvenţă în 2012, la câteva luni de la decesul fondatorului Alin Popa, a achiziţionat recent o flotă de zece camioane noi pentru a extinde flota de transport, potrivit surselor din piaţă. Informaţia nu a fost confirmată de Rovigo, administratorul judiciar.
Planul de reorganizare se desfăşoară cu posibilitate de prelungire până în 2020.Nu putem spune acum ce active are compania deoarece este o politică ce trebuie dusă la bun sfârşit“, au spus oficialii Rovigo, administratorul judiciar al Edy Spedition.Parcul auto al companiei fondate de antreprenorul hunedorean Alin Popa, care a atins un maxim de 1.250 de camioane în perioada 2007-2008, mai număra în debutul lui 2015 doar 250 de camioane utilizate, potrivit informaţiilor ZF.
nu uita, sa citesti si:
Un nou jucător în liga celor mai mari transportatori: Cristian Dolofan ajunge cu Dolo Trans Olimp la o flotă de 400 de camioane în 2018.”Nu achiziţionam camioane doar că să ne detaşăm de ceilalţi în „număr de camioane“Dolo Trans Olimp, compania de transport controlată de omul de afaceri Cristian Dolofan, are în plan să ajungă la un total de 400 de camioane anul acesta, prin achiziţia a 80 de noi vehicule.Dolofan devine astfel unul dintre cei mai mari transportatori rutieri de pe piaţa locală, rivalizând deja cu nume grele precum Ion Lazăr, care cu Internaţional Lazăr Company, are o flotă formată din 700 de camioane.
Compania are semnate contracte cu companii precum cu Gefco, Arcese, Pirelli, Michelin, dar şi LKM Walter şi Rhenus. Dolo Trans Olimp transportă autovehicule inclusiv pentru Mercedes-Benz de la Kecskemet, pe lângă maşini Dacia de la Mioveni, dar şi automobile Peugeot şi Citroën pentru Trust Motors.
„Achiziţia are la bază un volum previzionat de transport discutat cu clienţii noştri încă de la jumătatea anului trecut. Nu achiziţionam camioane doar că să ne detaşăm de ceilalţi în „număr de camioane“, a spus Cristian Dolofan.
El este nepotul lui Gheorghe Dolofan, cel care deţine Trust Motors, importatorul mărcilor Peugeot, Citroën şi DS pe piaţa locală şi dealerul Eurial Invest. Dolo Trans Olimp a realizat anul trecut o cifră de afaceri de 176,3 mil. lei (38,6 mil. euro), în creştere cu 15% faţă de anul anterior.
sursa:zf.ro