Pe modelul edy SPEDITION: El e NOUL transportatorul roman, care rescrie o poveste demult apusa, si cladeste un nou IMPERIU

Povestea edy, aminteste de tragedia, cand piaţa a fost zguduită de insolvenţe precum cea a Edy Spedition, companie care se afla în urmă cu 10-12 ani în top trei jucători de pe piaţa de transport rutier, cu o flotă de circa 1.250 de camioane. Insa tragicul eveniment, care avea sa schimbe total transporturile romanesti, a facut in timp loc, altor jucatori puternici din piata, care insa nu au uitat modelul de succes! Dupa moartea lui Alin POPA, antreprenorul care a schimbat piata transporturilor romanesti ( stim ca multi vor spune: „garantam cu casele etc”, lucruri care poate s-au intamplat), insa noi nu vrem sa ridicam in slavi pe nimeni, si nici sa facem reclama nimanui. Pur si simplu evaluam, evolutia pietei actuale.

Astfel pe acelasi principiu, in piata un nou jucător, incepe sa isi puna amprenta tot mai mult în liga celor mai mari transportatori: Cristian Dolofan ajunge cu Dolo Trans Olimp la o flotă de 400 de camioane în 2018.”Nu achiziţionam camioane doar că să ne detaşăm de ceilalţi în „număr de camioane“Dolo Trans Olimp, compania de transport con­tro­lată de omul de afaceri Cristian Dolofan, are în plan să ajun­gă la un total de 400 de camioane anul acesta, prin achi­ziţia a 80 de noi vehicule.Dolofan devine astfel unul dintre cei mai mari trans­por­tatori rutieri de pe piaţa lo­ca­lă, rivalizând deja cu nu­me grele precum Ion Lazăr, care cu Internaţional Lazăr Company, are o flotă for­mată din 700 de camioane.

Transportatorul Dolo Trans Olimpic îşi dublează businessul şi face o şcoală de şoferi. „Toată lumea caută şoferi deoarece sunt mai multe camioane decât şoferi.“

Com­pania are semnate con­tracte cu companii pre­cum cu Gefco, Arcese, Pirelli, Michelin, dar şi LKM Walter şi Rhenus. Dolo Trans Olimp trans­portă auto­vehicule inclusiv pentru Mercedes-Benz de la Kecskemet, pe lângă maşini Dacia de la Mioveni, dar şi automobile Peugeot şi Citroën pentru Trust Motors.

„Achiziţia are la bază un volum previzionat de transport discutat cu clienţii noştri încă de la jumătatea anului trecut. Nu achiziţionam camioane doar că să ne detaşăm de ceilalţi în „număr de camioane“, a spus Cristian Dolofan.Compania Dolo Trans Olimpic din Piteşti, transportatorul cu una dintre cele mai mari creşteri de pe piaţa locală în ultimii doi ani, are în plan investiţa într-o şcoală pentru şoferi profesionişti pentru a pregăti „in house” personalul, în condiţiile în care găsirea unui şofer devine tot mai costisitoare.

„Este foarte greu să găseşti şoferi în această perioadă, toată lumea caută şoferi deoarece sunt mai multe camioane decât şoferi. Din acest motiv vrem să facem o şcoală, să luăm tineri care vor să muncească şi nu au posibilităţi financiare să facă o astfel de şcoală. Desigur, vom face clauze contractuale, noi le oferim şcoala, iar ei vor lucra pentru noi. De asemena,  vom avea câteva camioane pentru curse mai uşoare, vom trimite cu fiecare şofer începător unul cu experienţă, pentru o perioadă de început”, a spus Cristian Dolofan, omul de afaceri care controlează compania de transport.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată.