Recordul de kilometri parcurși cu o Dacia Spring: „O singură problemă a fost iarna trecută”

Tot mai mulți români sunt interesați de achiziția unei mașini electrice, iar Dacia Spring este printre cele mai populare, datorită prețului mai mic la care este vândută.

Dacia a vândut 10.000 de autovehicule Dacia Spring în România, potrivit unui comunicat de presă al instituției.

Dacia a scumpit din nou modelul său electric produs în China, Dacia Spring, al cărui preț a ajuns la 22.100 de euro în luna octombrie, de la 21.800 de euro anterior, ultima scumpire având loc în luna august. Mașina costă acum cu peste 2.000 de euro mai mult decât atunci când a fost lansată.

Unii dintre cei care sunt tentați să cumpere modelul electric de la Dacia încă documentează și adresează întrebări pe grupurile dedicate.

Este cazul unei românce care a vrut să afle care este recordul de kilometri parcurși cu Dacia Spring, după cum a întrebat pe Facebook.

„Mă întreb: care este durata de viață în km a unui Spring? Vă rog să spuneți care este „recordul” de km pe care l-a parcurs mașinuța”, a întrebat aceasta pe grupul Dacia Spring România.

„73.335 km și nu îmi dă vreun semn de slăbiciune”

În comentarii, proprietarii de mașini Dacia Spring au menționat recordurile lor.

„Am eu 73.335 km și nu îmi dă vreun semn de slăbiciune! O singură problemă a fost iarna trecută când am luat-o la -22 grade nu m-a lăsat să o mai pornesc și îmi apărea „defecțiune electrică”, am văzut că mulți au avut pe atunci problema aceasta, în rest toate bune.
Pentru ridesharing o folosesc, bine, mulți sunt foarte încântați de ea și mai sunt și hateri din ăia, dar încerc să nu îi bag în seamă, mai fac tot felul de comentarii deplasate dar știi cum e gura lumii. Câinele latră, noi mergem înainte, dar în principiu oamenii sunt mulțumiți.”

„Eu am 37k în 7 luni. La -4 grade autonomie de 160km.”

„Eu am 44k și viața bateriei 95%.”

„Motorul electric poate face lejer milionul de kilometri și fără să piardă din eficiență.
Problema se pune la restul pieselor așa zise „consumabile” și la rezistența tablei la coroziune.
Dacă tabla o poți proteja, cu piesele gen suspensie, articulații, frâne, etc nu ai ce să faci, decât să le înlocuiești când le vine timpul.
La un EV pleci din start fără grijă a tot ce înseamnă motor termic și în cazul Spring, cutie de viteze.
Desigur că poți avea și probleme pe partea electrică, dar astea se cam descoperă în perioada de ga …citeste mai departe despre „Recordul de kilometri parcurși cu o Dacia Spring: „O singură problemă a fost iarna trecută”” pe Ziare.com

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *