Regulile unui patron au scandalizat șoferii: Să schimbe filtre, mici reparatii estetice când se stă în coadă

Regulamentul transmis de o firmă de transport din Constanța șoferilor săi stârnește mii de comentarii pe Internet. Ce sunt puși să facă aceștia – DOCUMENT.

O firmă de transport din Constanța a scandalizat șoferii, după ce a publicat un regulament potrivit căruia aceștia sunt obligați schimbe filtre sau să facă mici reparații la camion în timpul în care așteaptă în coadă. Documentul a ajuns pe Internet, iar reacțiile nu au întârziat să apară.

Ce prevede regulamentul firmei din Constanța contestat de șoferi

 

REGULAMENT 2023

1-Programul de lucru este de Luni-Vineri Sambata in functie de pauzele saptamanale, exceptie facand weekend-urile in care se lucreaza (se va lucra doar in cazuri de forta majora), in acest ca pauzele de 45h/24h se fac in timpul saptamanii.

2-Orice zi libera in timpul programului de lucru se penalizeaza cu 200 de ron sau se recupereaza in timpul pauzei saptamanale (exceptie facand cazurile medicale cu dovada).

3-Masinile se vor parca exclusiv la baza fara exceptii.

4-Toate masinile vor incarca din curte atata timp cat lucreaza baza, dupa incarcare vor merge la descarcat in port indiferent de ora/aglomeratie fara exceptii.

5-Consum maxim cursele locale si de port 40% cursele de tara maxim 35%. Ce depaseste se plăteste.

6-Masinile sa fie intretinute mecanic si estetic, daunele provocate din cauza sofenilui se platesc, contravaloarea reparatiei si piese.

7-Spalarea masinilor se face de maxim 2 ori pe luna la spalatorie, intotdeauna la sfarsit de saptamana cand masina se intoarce din ultima cursa, cand baza este inchisa si nu opereza sau cu acordul dispecerului/conducerii.

8-Mentenanta masinilor (filtre,gresare,mici reparatii) se face de catre sofer odata la doua saptamani sau ori de cate ori este nevoie, in afara timpului de lucru, in timpul pauzelor saptamanale sau cand exista timpi morti (asteptat in cozi).

Reacțiile românilor după ce regulamentul a fost făcut public

 

Așa cum era de așteptat, unii nu văd cu ochi bun regulamentul firmei de transport. Iată doar câteva dintre comentariile oamenilor postate pe Facebook:

„La gard cu cazanele lor cu tot”

„Sunt chiar ok cerinţele.. Daca se sta mult in coada schimb si ambreiajul, pistoane…”

„Bă eşti nebun? Sa mor, patron sa fi fost şi prin minte nu-mi trecea aşa ceva.”

„Pun pariu că se înghesuie şoferii….auzi la ei sa schimbe şoferii filtrele şi uleiul! Dar ce salariu dau?”

„Ce zice acolo la punctul e un pic cam ilegal…să faca asigurare la masina si piese si să îsi repare cazanele ….”

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *