Salariile plătite de Umbrărescu aduc românii acasă: „Un șofer câștigă mai mult decât un prefect din România”

UMB are în tolbă 80% din autostrăzile finanțate prin PNRR, adică 341 km din totalul de aproape 430 km din program pe A8, A7, A3 și A1.

Umbrărescu este constructorul român cu cei mai mulți kilometri de autostradă și drumuri expres contractați. România are momentan 1008 kilometri de autostradă și drum expres în exploatare, alți 834 km contractați și încă 95 km în licitație lucrări. 53% din lungimea contractată a rețelei și 45% din suma tuturor proiectelor (care e de aproximativ 13 miliarde euro fără TVA) aparțin grupului UMB, potrivit unei analize a Asociației Pro Infrastructură.

Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, prezent recent la Buzău, unde a fost semnat contractul de lucrări pentru ultimul lot al A7 care nu avea constructor, a promis că în 2024 se va putea circula pe unele porțiuni ale Autostrăzii Moldovei. Un tronson al A7 va fi gata, a dat asigurări ministrul, respectiv cel mai mare dintre tronsoanele A7, Buzău – Focșani, care este și singurul împărțit în 4 loturi.

Este însă acesta un scenariu realist? Ce se întâmplă pe șantiere arată că da, există toate șansele ca anul viitor să se poată circula pe autostradă, în această zonă. Pe toate cele 4 loturi între Buzău și Focșani lucrează firmele celui mai apreciat constructor român, Dorinel Umbrărescu. Mobilizarea din teren a generat nu o dată imagini viral, iar evoluția lucrărilor este spectaculoasă, deşi sunt şi întârzieri pe multe tronsoane, existând şi teoria că s-a întins multe peste posibilităţile grupului de firme.

Pe acest tronson, dacă facem un raport între momentul în care au început lucrările și modul în care au evoluat acestea, e cel mai mare progres. Sunt zone unde s-a turnat deja primul strat de asfalt – în apropierea municipiului Rm. Sărat s-a întâmplat în primăvară, iar lângă Focșani la începutul acestei luni. Autostrada se conturează de pe o zi pe alta, iar schimbările sunt vizibile.

Dorinel Umbrărescu, cadou de 1 Decembrie pentru români! Regele Asfaltului a terminat primii kilometri din Autostrada Bucureștiului. Când se va putea circula pe A0
De ce e însă un furnicar de utilaje și muncitori zi și noapte pe șantierele lui Umbrărescu?  O explicație poate fi și aceea că angajații săi, care lucrează la A7, sunt foarte bine plătiți. Un șofer, de pildă, are un salariu cu mult mai mare decât un prefect, care este reprezentantul Guvernului în județ.

Citește în continuare pe romaniatv.net

 

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *