Şi cu maşinile vopsite, şi cu banii luaţi! Şoferii care au parcat sub podul de la Otopeni, amendaţi

Şoferii care au avut ghinionul să parcheze sub podul Otopeni chiar în ziua în care muncitorii au vopsit balustrada au avut parte de două surprize neplăcute. Pe lângă faptul că s-au trezit cu maşinile stropite cu vopsea roşie, aceştia au fost şi amendaţi pentru că au parcat neregulamentar.

Şoferii cu maşinile vopsite sub podul Otopeni, amendaţi pentru parcare neregulamentară. Aceştia s-au trezit şi cu maşinile vopsite şi cu banii luaţi.

Şoferii cu maşinile vopsite sub podul Otopeni, amendaţi pentru parcare neregulamentară

Câţiva muncitori de la Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri, care făceau lucrări de reabilitare la podul de la Otopeni, au vopsit, din neatenţie şi maşinile care se aflau sub pod.

„Sunt convins că nu şi-au dat seama în niciun moment pentru că păreau complet absorbiţi de ceea ce fac. În ciuda faptului că era destul de evident, adică maşinile deja claxonau. Vopseaua căzuse pe borduri, pe maşinile de sub pod, dar mai ales pe maşinile din trafic”, spune un şofer care a asistat la întreaga scenă.

Mai mult, muncitorii au reuşit să vopsească inclusiv o pisică moartă de pe marginea drumului.

„Oameni nepricepuţi sunt peste tot. De data asta avem de-a face cu o firmă privată care este angajată printr-un contract cadru să facă reparaţii curente la poduri şi pasaje. Acum, din punctul meu de vedere, ar fi bine să îşi deschidă şi un service auto”, a declarat Alin Şerbănescu, purtător de cuvânt CNAIR, potrivit observatornews.ro.

Mai mult, pe lângă faptul că le-au fost vopsite maşinile, şoferii ghinioşti au fost şi amendaţi pentru că au parcat neregulamentar. Cu toate acestea, oamenii au toate şansele să fie despăgubiţi pentru că le-au fost vopsite autoturismele.

„Obligaţia de despăgubire a celui ce a creat paguba este prezentă în continuare”, a precizat un avocat.

Firma care se ocupă de reabilitarea podului Otopeni este firma Construcții Generale Oltenia, angajată de Direcția Regională de Drumuri și Poduri București. Compania a fost înființată în 2016, iar în 2020 a înregistrat un profit de aproape 5 milioane de lei.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată.