Umbrărescu angajează șoferi pe salarii ca în Germania

Contact angajări – CV-urile se pot transmite prin fax la nr. 0234/208.229, e-mail la adresa secretariat@umbgrup.ro, sau direct la sediul UMB in Adjud, DN 2 km 233+500.

Constructorul Dorinel Umbrărescu, născut pe 9 noiembrie 1961 în localitatea Tănăsoaia din județul Vrancea, face senzație cu viteza în care avansează pe șantierele unde lucrează. O filmare făcută pe 4 octombrie, la nici o săptămână după ce a adus primele utilaje pe lotul 4 al Autostrăzii A7 Buzău – Focșani, arată ritmul în care echipele UMB se țin de treabă.

Asocierea SA&PE Construct SRL – Spedition UMB SRL – Tehnostrade SRL a adus primele utilaje la Focșani, pe drumul spre Crângul Petrești, pe data de 28 septembrie 2022. Deja, pe data de 4 octombrie, filmarea făcută de un împătimit al lucrărilor de infrastructură arată avansul echipelor lui Umbrărescu.

 

Reamintim că firmele lui Umbrărescu au câștigat toate cele 4 tronsoane din Autostrada A7 – secțiunea Buzău – Focșani. Asocierea SA&PE Construct SRL – Spedition UMB SRL – Tehnostrade SRL a adus miercuri, 28 septembrie 2022, primele utilaje la Focșani, pe drumul spre Crângul Petrești, începând practic execuția tronsonului 4 al secțiunii Buzău – Focșani din Autostrada A 7 (km 71+500 – km 82+440) Mândrești Munteni – Focșani Nord.Cei 10,94 kilometri includ nodul Focșani Nord care este prelungit cu aproape 4 km până în DN2D. Constructorul are la dispoziție 20 de luni pentru finalizarea lucrărilor, perioada de garanție fiind de 10 ani. Marți, 6 septembrie 2022, la Prefectura Vrancea, au fost semnate contractele de execuție pentru loturile 1 și 4 din tronsonul Buzău-Focșani al Autostrăzii Moldovei A7. La eveniment au fost prezenți președintele Camerei Deputaților, Marcel Ciolacu, ministrul Transportului și Infrastructurii, Sorin Grindeanu, parlamentarii din Vrancea, prefectul de Vrancea, președintele Consiliului Județean și primarul Municipiului Focșani.

De asemenea  luni, 19 septembrie 2022 prin intermediul unei postări activată pe contul de facebook pe contul de facebook Sorin Grindeanu al MinistruluiTransportului și Infrastructurii anunța că a fost desemnat câștigătorul licitației pentru construcția tronsoanele 2 și 3 (66,9 km) ale Autostrăzii Buzău-Focșani, care este același constructor român care a semnat contractele pentru tronsoanele 1 și 4 ale aceleiași autostrăzi, în urmă cu două săptămâni, adică firma Constructorului Dorinel Umbrărescu născut pe 9 noiembrie 1961 în localitatea Tănăsoaia din județul Vrancea.

Lotul 1, Buzău-Vadu Pașii – 4,6 km, 689.285.996,26 lei, fără TVA

Tronsonul 2 (Vadu Pașii-Râmnicu Sărat) are o lungime de 30,8 km și o valoare de 1,31 miliarde de lei (fără TVA).

Tronsonul 3 (Râmnicu Sărat-Mândrești Munteni) are o lungime de 36,1 km și o valoare de 1,46 miliarde de lei (fără TVA).

 

Construcția ambelor tronsoane, finanțată prin PNRR, va dura 26 de luni (2025).

Pentru tronsonul 2 contractul include construcția a 12 poduri printre care se numără Podul peste râul Râmnic și peste DN22.

 

Pentru tronsonul 3 este prevăzută în contract inclusiv construcție a 18 poduri și a unui pasaj, printre care se numără Podul peste DJ 205R și peste râul Râmna.

 

Toate cele 4 tronsoane ale Autostrăzii Buzău-Focșani (Secțiune a A7) vor avea o lungime însumată de 82,44 km și vor realiza efectiv prima legătură rutieră de mare viteză dintre Muntenia și Moldova.

 

Ulterior acestor anunțuri s-a aflat că o firmă din Turcia a contestat contractul câștigat de firma lui Umbrărescu pe loturile 2 și 3 din Autostrada A7 Buzău – Focșani. Astfel, iar în aceste condiții contractele nu pot fi semnate cu firma respectivă (n.r. a lui Dorinel Umbrărescu) până nu se rezolvă contestația. Contestațiile au fost depuse în ultima zi permisă (n.r termen maxim de 10 zile) desemnarea UMB pentru loturile Vadu Pașii-Râmnicu Sărat (31 km.) și Râmnicu Sărat -Mândrești Munteni ( 36 km.) fiind anunțată pe 19 septembrie 2022. Practic, cele două contestații amână cel puțin o lună procedura pentru semnarea contractelor.

Autostrada Moldovei

 

Autostrada Moldovei va avea până la Pașcani o lungime de aproximativ 320 km și este împărțită în patru tronsoane Ploiești-Buzău, Buzău-Focșani, Focșani-Bacău și Bacău-Pașcani. Toate aceste tronsoane au fost incluse spre finanțare prin Planul Național de Redresare și Reziliență și ar trebui finalizate până în 2026.

 

Proiectul ar trebui continuat cu alte alți 117 km de drum de mare viteză, anume tronsoanele Pașcani – Suceava și Suceava – Siret, acestea fiind în faza de proiectare.

 

 

 

 

 

 

 

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată.