Un constructor care lucreaza pentru Umbrarescu povesteste: „Ce e la UMB, nu e la nimeni: viteză, calitate, tehnologie. Totul la ei funcționează ca ceasurile Doxa. Salarii de peste 10.000 lei pentru mecanici, șoferi”

Obișnuit cu munca în deplasare încă dinainte de Revoluție, sătmăreanul Dumitru Codre s-a orientat în capitalism pe lucrări de construcție șanțuri și rigole în toată țara. Anii de afacerist nu au fost însă doar lapte și miere. Fugărit de ruși din Republica Moldova și aruncat de israelieni în ghearele insolvenței, fondatorul Bilie Grup spune că acum este mulțumit pentru că a ajuns să lucreze cu cel mai puternic constructor român de autostrăzi, Dorinel Umbrărescu.

În Certeze și toată partea Oașului nu erau fabrici și se lucra prin deplasare. După Revoluție, neavând activitate, o trebuit să trecem pe altceva. Am început cu ziduri, șanțuri și rigole, dar partea de beton”, povestește Dumitru Codre despre începuturile Bilie Grup.

În prezent, compania sa execută lucrări pentru grupul UMB, controlat de băcăuanul Dorinel Umbrărescu. De altfel, este printre puținii subcontractori cunoscuți ai constructorului român de autostrăzi, care s-a remarcat prin gradul mare de internalizare a lucrărilor, UMB producându-și singur și grinzile folosite la poduri.

Omul de afaceri din Certeze crede că a fost contractat de grupul UMB pentru că a dovedit seriozitate și capacitate mare de lucru. „Odată cu trecerea anilor ne-am dotat, lipsa forței de muncă ne-a împins spre roboței. Seriozitatea ne-a adus și la grupul UMB. Am lucrat și cu firme mari, multinaționale. UMB-ul fiind extins, avea nevoie de firme cu capacitate mare. În toată țara unde au întrebat, tot spre noi i-o adus”, spune antreprenorul sătmărean.

Potrivit acestuia, selecția în clubul exclusivist al subcontractorilor UMB s-a realizat după mai multe discuții cu oamenii lui Umbrărescu. „Ne-au chemat la discuții la Balș, am fost și la Bacău. Am făcut față cerințelor lor, sperăm să o ducem mult și bine cu ei, sunt foarte serioși. Ce e la UMB, nu e la nimeni: viteză, calitate, tehnologie. Totul la ei funcționează ca ceasurile Doxa. Salarii de peste 100 milioane de lei (10.000 lei noi – n.r.) pentru mecanici, șoferi. Sunt foarte mulțumiți”, explică Dumitru Codre.

Articol complet pe economica.net

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată.