Patron: „Nu vă convine? Plecați! Așteaptă 10 inși la poartă ca să se angajeze”

Plata la kilometru, micșorarea diurnelor doar pentru că așa vrea patronul, „Nu vă convine? Plecați! Așteaptă 10 inși la poartă ca să se angajeze”. Da, acum ies la iveală cele mai mari probleme din transporturile românești. Odată cu pandemia de Coronavirus, încep să iasă la iveală niște adevăruri pe care degeaba le cântă unii și alții pe internet de ani de zile. Românul până nu dă cu capul, nu reușește să vadă că situația în care se află de ani buni, nu este una avantajoasă.

Cui mai folosește acum diurna când șomajul tehnic se calculează în funcție de salariu, iar patronii o pot micșora printr-un singur document de înștiințare? Pe cine mai avantajează acum plata la kilometru când nu mai ai unde să alergi ca descreieratul pentru un pumn de fise?

Se anunță vremuri grele pentru transporturile românești, iar degetele șoferilor prinse în ușă de patroni nu prea au cale de scăpare DACĂ NU EXISTĂ UNITATE.

Cred că acum, odată pentru totdeauna, când fiecare individ în parte are de suferit din pricina modului ilegal sau parțial legal în care lucrează, trebuie să existe conștientizare.

Salariul trebuie să fie salariu, diurna să-și respecte statalul și definiția atribuită de lege, respectiv sumă de bani de care șoferul să se folosească în câmpul muncii atunci când este plecat în deplasare.Este nevoie de unitate mai mult ca oricând, altfel, vom asista la cele mai mari umilințe din istoria transporturilor. Și e posibil să trăim să vedem aceste umilințe pentru că trăim în țara în care angajatul face ilegalități „obligat” de patron, de frică ca nu cumva să fie dat afară.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată.